🔍
Търсене в сайта...
🔍
Търсене в менюто...
Новини
Коронавирус
РУО-Ловеч
 
Административни актове
на Началника на РУО
 
*

ктлн
Бюджет
 
Запитване към РУО
 
Конкурси
 
*

ктлн
Планове и отчети за дейността
 
Профил на купувача
 
Стратегии и публични документи
 
*

ктлн
Структура и контакти
 
Харта на клиента
Образователни институции
 
Безопасност на движението по пътищата
 
*

ктлн
Добри практики
 
Междуинституционален план
 
Образци на документи
 
Панорама 2022
 
Регистър на образователните институции
 
Сигнал за фиктивно записани ученици
 
Услуги, извършвани от организациите, предоставящи обществени услуги в системата на предучилищното и училищното образование
 
Ученически отдих и туризъм
Изпити и прием на ученици
 
*

ктлн
Държавни зрелостни изпити
 
Олимпиади и състезания
 
*

ктлн
НВО в IV клас
 
*

ктлн
НВО в VII клас
 
*

ктлн
НВО в X клас
 
Прием след IV клас
 
*

ктлн
Прием след VII клас
 
Прием след X клас
Свободни работни места
 
*

ктлн
От МОН
 
От образователни институции
Учебни предмети
 
Български език и литература
 
Чужди езици
 
Математика, информатика и информационни технологии
 
Обществени науки и гражданско образование
 
Природни науки и екология
 
Бит и технологии
 
Изкуства
 
Физическо възпитание и спорт
 
Предучилищно възпитание
 
Начално образование
 
Професионално образование
 
Приобщаващо образование
Програми и проекти
 
"Активно приобщаване в системата на предучилищното образование"
 
"Заедно постигаме повече"
 
"Иновации в действие"
 
"Кариерно ориентиране"
 
"Квалификация"
 
"Мотивирани учители"
 
"Нов шанс за успех"
 
"Нова възможност"
 
"Ограмотяване на възрастни"
 
"Подкрепа за дуалната система на обучение"
 
"Твоят час"
 
"Ученически практики"
 
"Целодневна организация"
 
Още информация от МОН
Антикорупция
 
Антикорупция
 
Регистър на декларациите по чл. 35, ал. 1, т. 1 и т. 3 от ЗПКОНПИ
 
Регистър на декларациите по чл. 35, ал. 1, т. 2 от ЗПКОНПИ - Част ІІ: ИНТЕРЕСИ
 
Регистър на декларациите по чл. 49, ал. 1, т. 1 и т. 3 от ЗПК
 
Декларации по ЗПУКИ
Административни услуги
 
Административни услуги
 
Анкетна карта
 
Внасяне на държавната такса на ПОС терминално устройство с банкова карта
 
Вътрешни правила
 
Годишни доклади за оценка на удовлетвореността на потребителите от качеството на административното обслужване в РУО - Ловеч
 
Информация за реда за подаване на предложения, синали и жалби
 
Легализация
 
Най-често задавани въпроси
 
Признаване на квалификационни кредити
 
Ценоразпис за куриерска услуга
 
Ценоразпис за пощенска пратка
Достъп до информация
 
Вътрешни правила
 
Заявление, искане, устно заявление
 
Отчет по чл. 15, ал. 2 от ЗДОИ
 
Право на достъп до обществена информация
 
Списък по чл. 15, ал. 1 от ЗДОИ
 
Списъци за публикуване
 
Център, отговарящ за приемане на заявления
Външни връзки
 
Административен регистър
 
Нормативни актове
 
Проекти на документи
 
Рейтингова система на Висшите училища в България
 
Учебници
Полезни връзки
 
Министерство на образованието и науката
 
Национален инспекторат по образованието
 
Вестник "Азбуки"
 
Община Априлци
 
Община Летница
 
Община Ловеч
 
Община Луковит
 
Община Тетвен
 
Община Троян
 
Община Угърчин
 
Община Ябланица
Сигнали по ЗЗЛПСПОИН

Национален инспекторат по образованието

Портал за отворени данни

Не си сам - 116 111

НПВУ - подаване на анонимни сигнали

НПВУ - подаване на неанонимни сигнали

Антикорупция
Изпращайте Вашите сигнали на:
anticorruption@ruo-lovech.bg

Официална Facebook страница

Работно време на администрацията:
09:00-13:00
13:30-17:30
Работно време на центъра за административно обслужване:

Харта на клиента

В раздел "Харта на клиента" на сайта ще се запознаете с едноименната харта на Регионалното управление на образованието - Ловеч, утвърдена със Заповед №РД-10-236/23.07.2020 г. на Началника на РУО - Ловеч

МИНИСТЕРСТВО НА ОБРАЗОВАНИЕТО И НАУКАТА
РЕГИОНАЛНО УПРАВЛЕНИЕ НА ОБРАЗОВАНИЕТО - ЛОВЕЧ

ХАРТА НА КЛИЕНТА

Чрез тази Харта ние поемаме ангажимент да спазваме обявените стандарти за качество на административното обслужване

   Прилаганите стандарти за качество на административното обслужване Ви гарантират:

   ЛЕСЕН ДОСТЪП И УДОБСТВА В ЦЕНТЪРА ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО) НА РЕГИОНАЛНО УПРАВЛЕНИЕ НА ОБРАЗОВАНИЕТО - ЛОВЕЧ:
   - Лесен достъп с обществен транспорт до ЦАО: гр. Ловеч, ул. "Търговска" № 43, ет. 10: спирка "ОББ" на автобусна линия № 1 и спирка до сградата на Областна администрация – Ловеч на автобисна линия № 2.
   - Паркиране: платен паркинг до ЦАО.
   - Удобно работно време: от 09:00 до 17:30 часа.
   - Указателни табели за лесно и бързо ориентиране за: място за заявяване и получаване на документи и за получаване на информацията за услугите.
   - За клиенти със специфични потребности; до входа на сградата на Областна администрация - Ловеч е осигурена рампа за придвижване с инвалидни колички, детски колички и др., за придвижване до ет. 10 са предвидени два броя асансьори, от които един за хора с увреждания.
   - В ЦАО на Ваше разположение са: столове, маси и пособия за попълване на документи, мека мебел, питейна вода и възможност за ползване на тоалетна, безплатен интернет, възможност за сканиране, копиране и принтиране.

   ДОБРА ИНФОРМИРАНОСТ, БЪРЗА И ЛЕСНА КОМУНИКАЦИЯ:
   - Нашите служители ще Ви се представят и ще Ви обслужат: любезно, с лично отношение, уважение и търпение, при спазване на конфиденциалност.
   - Информация за услугите ни ще намерите: на интернет страницата ни секция "Административно обслужване", на място в ЦАО, в Административен регистър, поддържан от Интегрирана информационна система за административно обслужване.
   - Съдействие на място в ЦАО ще получите от нашите служители и експерти, които ще отговорят на въпросите Ви по повод обслужването, ще Ви окажат помощ при попълване на документи за обслужването.
   - В секция "Най-често задавани въпроси" на нашата интернет страница ще намерите отговори на най-често задаваните въпроси.

   ПРЕДИМСТВА НА ОБСЛУЖВАНЕТО:
   - Разглеждаме и отговаряме бързо на Ваши запитвания: устни запитвания на място или по телефона – на момента; ако е необходима допълнителна проверка – в рамките на 15 минути; за писмени запитвания – в разумен срок в зависимост от характера, обема и естеството на информацията, необходима за изготвяне на отговора, при спазване на сроковете, предвидени в съответния закон или друг нормативен акт.
   - Бързо обслужване: в рамките на 20 минути: ще приемем Вашите документи или ще Ви предоставим готовите документи; ще ви уведомим по електронна поща, телефон или по друг избран от Вас начин за статуса на разглежданото заявление/искане, издаден акт съответно за готов резултат от услугата, в т.ч. и при предсрочно издаване/предоставяне.
   - Ще Ви обслужим само на едно гише: в ЦАО няма да Ви се наложи за една услуга: да посещавате повече от едно гише или да посещавате два пъти едно и също гише.

   МОЛЯ, ИНФОРМИРАЙТЕ НИ ПРИ ПРОБЛЕМИ ВЪВ ВРЪЗКА С АДМИНИСТРАТИВНОТО ОБСЛУЖВАНЕ, КАТО МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ И СИГНАЛ, ПРЕДЛОЖЕНИЕ ИЛИ ЖАЛБА:
   - На място в ЦАО на РУО-Ловеч – Стараем се да решим въпроса и да отстраним проблема веднага – в рамките на престоя Ви в ЦАО; обърнете се към служителите ни в ЦАО; поискайте да Ви насочат и свържат с експерта по казуса, при необходимост, обърнете се към началника на отдел "Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване" (АПФСИО) или началника на отдел "Организационно-методическа дейност и контрол (ОМДК).
   - Пишете ни: гр. Ловеч, ул. "Търговска" № 43, ет. 10; е-mail: ruo_lovech@abv.bg. Вашите сигнали, предложения или жалби ще получат обективен отговор.
   - Обадете ни се: Ще Ви изслушаме и уведомим каква реакция и в какъв срок да очаквате: ЦАО: 068 / 603 806.

   ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВАШАТА УДОВЛЕТВОРЕНОСТ:
   - Всяка година, до 1 април в секция "Административно обслужване" ще намерите публикуван годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите с: получената и анализирана информация от Вашата обратна връзка, резултатите от измерването на удовлетвореността Ви, предприетите от нас действия за подобряване качеството на обслужване.

   БЛАГОДАРИМ ВИ ЗА ВАШЕТО УЧТИВО ОТНОШЕНИЕ И УВАЖЕНИЕ ПРИ КОМУНИКАЦИЯТА С НАС!
Този сайт използва бисквитки. Запознайте се с нашата политика за защита на личните данни.
РУО-Ловеч, 2017-2024